
SEMINARIE? WORKSHOP? BEKIJK AL ONZE OPTIES HIER!
Seminaries
Vanaf een deelname van 20 tot 50 personen hebben wij hebben voor u reeds verschillende formules uitgewerkt.
Wenst u een andere formule? Geen probleem vraag ons gerust om een offerte op maat.
Formule 1 : Halve dag : voormiddag
8u-9u : kofiie/thee/fruitsap/yoghurt/ ass mini ontbijtkoeken
10u : kofiie/thee/fruitsap/fruit/yoghurt/huisgemaakt gebak
12u-12u30(13u stop) : soep /broodjesbuffet /persoon/rauwkost/water en frisdrank/thee/koffie
Doorlopend : water


Formule 2 : Halve dag zonder lunch
8u-9u : koffie/thee/fruitsap/yoghurt/ ass mini ontbijtkoeken
10u : koffie/thee/fruitsap/fruit/yoghurt/huisgemaakt door gebak
Stop 12u-12u30
Doorlopend : water
Formule 3 (2 bis) : halve dag namiddag
13u: soep /broodjesbuffet/persoon/rauwkost/water en frisdrank/thee/koffie
14u : kofiie/thee/fruitsap/fruit/huisgemaakt droog gebak
16u30 – 17u : einde
Doorlopend : water


Formule 4 : halve dag namiddag zonder lunch
13u: start (doorlopend water)
14u : koffie/thee/frisdrank/fruit/huisgemaakt droog gebak
16u30 – 17u : einde
Formule 5 : volledige dag broodjeslunch
8u-9u : koffie/thee/fruitsap/yoghurt/ass. mini ontbijtkoeken
10u : koffie/thee/fruitsap/fruit/yoghurt/huisgemaakt gebak
12u-12u30(13u stop) : soep /broodjesbuffet/rauwkost/water en frisdrank/thee/koffie
14u – 14u30 : koffie/thee/fruitsap/fruit/huisgemaakt door gebak
16u30 einde (17u opruim)
Doorlopend : water


Formule 6 : Volledige dag – broodjeslunch – afscheidsdrank
NOG UIT TE WERKEN
Tarieven
Deelnemers |
Formule 1 |
Formule 2 |
Formule 3 |
Formule 4 |
Formule 5 |
Formule 6 |
0-20 |
Prijs op aanvraag |
|||||
20-49 |
40€ |
30€ |
40€ |
30€ |
55€ |
|
Fix Fee/zaal |
250€ |
250€ |
250€ |
250€ |
250€ |
250€ |
audiovisueel extra | prijs op aanvraag | |||||
50-… |
Prijs op aanvraag |
Prijzen geldig van maandag t/m donderdag, uitgezonderd feestdagen en dit t/m 31/12/2022
Prijzen excl BTW : BTW toepassingen 12% en 21% in elke formule
Prijzen zonder bediening, wij werken in Self Service systeem.
In de prijs is inbegrepen :
- een beamer, projecteerscherm
- 2 flip charts
- 1 zaal ter beschikking en dit voor zowel ontvangst, maaltijd als seminarie indien voor minder dan 20 personen. 2 zalen ter beschikking indien voor meer dan 20 personen (Eén voor breaks en Eén voor seminarie).
Welke zaal voorbehouden wordt is afhankelijk van het aantal deelnemers. De organisatie mag de zaal naderhand wijziging naargelang het aantal bevestigde deelnemers. Er wordt een minimum van 20 personen sowieso aangerekend indien deze formules gekozen worden.
Wens je een andere formule of meer dan 10x/jaar de zaal te reserveren of je wenst zeker te zijn van een vaste zaal ? neem dan contact op voor een persoonlijke offerte
Wens je extra audiovisueel materiaal ? heel veel is mogelijk. Neem contact op met onze samenwerkende partner AUVICOM. Zij maken u een offerte op maat.