Alle praktische info die je nog nodig hebt vind je hier!
Extra nuttige info
Onze standaard prijzen voor de zalen zijn gebaseerd op een minimale verhuurtijd van 8 uur. Dit komt doordat je niet alleen de tijd van het feest zelf moet berekenen, maar ook de tijd voor de mise en place en het opruimen/leegmaken.
Wens je toch minder uren de zaal ter beschikking te hebben? Laat het ons weten en wij bekijken graag de mogelijkheden.
In de prijs is altijd inbegrepen :
- Het gebruik van de zaal , tuin en parking dag X
- De kosten rond water, gaz, elektriciteit (behalve bij gebruik van foodtrucks of zware elektrische toestellen)
- De opkuis van de zaal (zaal dient uitgeborsteld en leeg terug gegeven worden)
Opties en/of supplementen :
- Tussen 1/2 october en eind april vragen wij een supplement “winter” ifv de verwarming en extra electriciteitsverbruik
- Tafels en stoelen kunnen gehuurd worden
- Extra toeslag electriciteit bij gebruik van foodtrucks of zware elektrische toestellen
- Wens je avond/dag voordien of Ochtend/ dag nadien toegang te krijgen dan wordt een supplement gevraagd
Prijs van supplementen en/of opties variëren naargelang welke zaal / zalen je heb gehuurd.
Betalingen :
Voorschot : 30 % bij reservatie
Saldo + Waarborg : 30 dagen voor het evenement
Wil je meer informatie hierover? Vraag het ons gerust.
Wij hebben per zaal een fiche met alle details.
Onze plattegrond
Een overzicht
Wij hebben ervoor gekozen om bij de weergave van de afmetingen, de bruikbare aantal m² te plaatsen en niet de reële aantal m². Wens je een buffet, een danspiste, een podium, … dan dien je hiermee rekening te houden en zullen er minder aanwezigen kunnen zijn dan in de tabel weer gegeven.
Deel je eigen zaal in!
Maak uw eigen zaalindeling door onderstaande pdf’s te downloaden en af ​​te drukken.
Knip vervolgens het type tafels uit dat u op de plattegrond kunt plaatsen